Gölyazı - Mudanya - Trilye Turu

* Detaylı tur programi
* 07.30 kent meydanı hareket
*  10.30 gibi Misi köyüne varıyoruz
* Dere kenarin mis gibi köy havasinda serpme kahvatımızı aldıktan sonra 15 dakika fotoğraf için serbest zaman veriyoruz
*  2. Durağımız olan Ulubat Gölü üzerinde yüzermiş gibi duran adaköy Gölyazı’ya çeviriyoruz. Son dönem turizme damga vuran yerlerin başında olan tarihi Adaköy'ün ve Uluabat gölü üzerindeki adaların enfes manzarası ve esenliği eşliğinde tekne turlarımızı yaparak Gölyazı merkeze geçiyoruz. Köyün tarihi ve doğal güzelliklerini keşfe çıkıyoruz.
* 3.durağımızTirilye.
 Eski bir Rum kasabası olan trilye, Tarih boyunca zeytiniyle Dünya'ca tanınan bu Sahil kasabasının tarihi dokusunu rehberimiz eşliğinde görüyoruz. Alışveriş ve Seyir Terasina çıkmak için serbest zamandan sonra buradan ayrılıyoruz.
* 4.durağımız Mudanya.  yaz aylarında Marmara kıyılarının en yoğun Noktası Mudanya gezimiz tamamlıyoruz.Tarihi Rum(Girit) Mahallesindeki denize nazır Yalıların arasından süzülerek yakın tarihimizin en önemli hadiselerinden olan Mudanya Mütarekesinin imzalandığı Yalı'yı dışarıdan görüyoruz Dileyenler için hem yemek hemde muhteşem esintisiyle Mudanya Kordonunda gezinmek için serbest zaman veriyoruz.
Hafızalarda ve Gönüllerde iz bırakan bir sauturzm gezisini daha bitiriyoruz.

Gölyazı kahvaltı 220  tl
Gölyazı tekne turu 100 tl
22.00  22.30 arası Sakarya'ya dönüyoruz...